Когато работиш със сърце

Работата с хора е трудна и изисква много търпение, такт и разбиране. Още по-деликатна е, когато се засяга темата за личните финанси на хората. Всеки човек, по една или друга причина, е изпадал в затруднение. Ето защо работата на служителите по събиране и управление на вземанията в кол центровете на ЕОС Матрикс е толкова важна и отговорна.

Една от основните им задачи, когато се свържат с просрочилите клиенти, е да установят причината за възникналото забавено плащане. На базата на тази информация и взимайки предвид обективните възможности на конкретния клиент, те предлагат ралични варианти за изплащане на задължението.

Ние знаем, че да спечелим доверието на човек, от когото търсим просрочено плащане, е трудно, но вярваме, че всяка една работа, която се върши с разум и сърце – си заслужава! За нас е важно да помогнем на хората, а това ни носи удовлетворение. Защото ние сме преди всичко хора и сме наясно, че от другата страна на линията също стоят хора, с лични желания и стремежи, съдби и проблеми.

В ЕОС Матрикс имаме повече от 15 години опит в комуникацията с просрочили клиенти. А благодарение на международното ноу-хау, сме успели с професионализъм и знания да помогнем за разрешаването на много и различни казуси.

За да бъдем максимално полезни, добавихме и скорост към процеса на работа с нашето софтуерно решение, което е специализирано за управление на просрочени вземания. Благодарение на софтуера бързо и лесно проследяваме целия процес и можем да генерираме справки и отчети. С негова помощ се проследява цялостната работа на служителите по събиране и управление на вземания.

Когато направим равносметката, това са хиляди хора, на които сме помогнали да излязат от затруднено положение. И силно се надяваме, че благодарение на съветите, които сме им дали, няма да изпадат в подобни ситуации в бъдеще.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *